Denne artikel er sponsoreret.
Ønsker du at kunne optimere arbejdsgange ift. kundekontakt, så kan du finde et kontaktcenter, der effektivt samler telefoni samt chat- og mailfunktioner ét sted. Så skal dine ansatte nemlig ikke til at jonglere mellem forskellige systemer for at kunne kontakte de skiftende kunder på deres præmisser. Når du har dit kontaktcenter, er der så noget, som du kan gøre for at få indblik i kundetilfredsheden?
Relateret: Dårlig kundeservice-historier
Send spørgeskemaer ad flere kanaler
Svaret er ja, siden du kan investere i nps today, der samler målinger over kunderejsens forløb, bl.a. fra feedback fra kunder om deres oplevelse af servicen, og visualiserer dem i et dashboard. Over nps.today kan du sende spørgeskemaer ad de forskellige kanaler, kontakten til kunden går igennem.
Hvilke spørgsmål kan du fx sende til kunder via en omnichannel-løsning som nps.today? Du kan stort set stille lige de spørgsmål, du vil, men du kan også give kunder mulighed for at rate kundeservicen.
Evaluér kundeservices styrker/svagheder
Data indsamlet via nps.today kan visualiseres i et dashboard, ledere kan tilgå, hvor de får indsigt i, hvilke dele af kunderejsen de kunne optimere på, for at kunderejsen konsekvent opfattes positivt.
Siden nps.today er omnichannel, så gør systemet det meget nemt ikke blot at evaluere på ansattes performance via én online kanal ad gangen, men via alle dem du bruger i firmaet. Du får altså det forkromede overblik over kundeservices styrker og svagheder, som firmaets kunder nu oplever dem.
Kom i gang med nps.today-integration
Vil du i gang med nps.today, så er der danske virksomheder at tage fat i, som kan hjælpe dig godt i gang med at bruge systemet i din virksomhed. Der er klare goder at høste ved at implementere nps.today. Udover at kunder får nemt ved evaluere ad forskellige kanaler, sørger systemet også for at overskueliggøre de talrige responser, du får fra de af kunderne, der fx har vurderet kundeservice.
Relateret: Få din virksomhed til at skille sig ud