Saml data om kontaktcentrets performance i ét system - kvinde i kontaktcenter

Saml data om kontaktcentrets performance i ét system

Denne artikel er sponsoreret.

Ønsker du at kunne optimere arbejdsgange ift. kundekontakt, så kan du finde et kontaktcenter, der effektivt samler telefoni samt chat- og mailfunktioner ét sted. Så skal dine ansatte nemlig ikke til at jonglere mellem forskellige systemer for at kunne kontakte de skiftende kunder på deres præmisser. Når du har dit kontaktcenter, er der så noget, som du kan gøre for at få indblik i kundetilfredsheden?

Relateret: Dårlig kundeservice-historier

Send spørgeskemaer ad flere kanaler

Svaret er ja, siden du kan investere i nps today, der samler målinger over kunderejsens forløb, bl.a. fra feedback fra kunder om deres oplevelse af servicen, og visualiserer dem i et dashboard. Over nps.today kan du sende spørgeskemaer ad de forskellige kanaler, kontakten til kunden går igennem.

Hvilke spørgsmål kan du fx sende til kunder via en omnichannel-løsning som nps.today? Du kan stort set stille lige de spørgsmål, du vil, men du kan også give kunder mulighed for at rate kundeservicen.

Evaluér kundeservices styrker/svagheder

Data indsamlet via nps.today kan visualiseres i et dashboard, ledere kan tilgå, hvor de får indsigt i, hvilke dele af kunderejsen de kunne optimere på, for at kunderejsen konsekvent opfattes positivt.

Siden nps.today er omnichannel, så gør systemet det meget nemt ikke blot at evaluere på ansattes performance via én online kanal ad gangen, men via alle dem du bruger i firmaet. Du får altså det forkromede overblik over kundeservices styrker og svagheder, som firmaets kunder nu oplever dem.

Kom i gang med nps.today-integration

Vil du i gang med nps.today, så er der danske virksomheder at tage fat i, som kan hjælpe dig godt i gang med at bruge systemet i din virksomhed. Der er klare goder at høste ved at implementere nps.today. Udover at kunder får nemt ved evaluere ad forskellige kanaler, sørger systemet også for at overskueliggøre de talrige responser, du får fra de af kunderne, der fx har vurderet kundeservice.

Relateret: Få din virksomhed til at skille sig ud

Flere artikler

kunder_fra_helvede_udvalgt_billede
Kenneth Enggaard

Kunder fra helvede #2

Kunder fra helvede-historierne er taget fra Clients from Hell-websiden, hvor du kan læse mange flere korte historier om forfærdelige kunder. Har du din egen Kunder

Læs artiklen »
offline_marketing
Kenneth Enggaard

Offline marketing

Der findes to hovedkategorier indenfor markedsføring: Offline og online. Læs, hvad offline marketing handler om i vores guide.

Læs artiklen »
Startup Magazine

NYHEDSBREV

STARTUP MAGAZINE new logo white

TILMELD DIG VORES NYHEDSBREV OG MODTAG
NYT OM NYE ARTIKLER OG PRODUKTER